+48 882 193 844

Pn.-Pt.

15:00-21:00

Gwarancja

Gdy nasza naprawa nie pójdzie po Twojej i naszej myśli…

Formularz Gwarancyjny
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Potwierdzenie regulaminu oraz regulaminu reklamacji
  1. Warunki reklamacji określa niniejszy regulamin gwarancji
  2. Serwis udziela gwarancji na wykonane usługi w Serwisie Banan
  3. Potwierdzenie wydania sprzętu jest również potwierdzeniem gwarancyjnym na wykonaną usługę. Wzór potwierdzenia wydania sprzętu można znaleźć tutaj Protokół wydania urządzenia.
  4. Naprawy gwarancyjne realizowane są poprzez – formularz reklamacyjny dostępny na tej stronie, połączenie telefoniczne lub adres e-mail.
  5. Okres gwarancji w zależności od wykonanej usługi wynosi od 3 do 6 miesięcy
  6. W przypadku, gdy usługa zakładała wymianę podzespołu/modułu na nowy stosujemy gwarancję dostawcy sprzętu – najczęściej wynosi ona 12 lub 24 miesiące
  7. Reklamacją lub gwarancją nie są objęte:
    • uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne oraz wywołane nimi skutki
    • uszkodzenia powstałe na skutek napraw, przeróbek dokonywanych przez Klienta, niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcją użytkowania sprzętu, dokonywania przełączeń kabli pod napięciem
    • uszkodzenia wynikłe z przyczyn losowych (zalanie, pożar, powódź itp.)
    • materiały eksploatacyjne (a także ich wymiana), kable podłączeniowe
    • konserwacja przewidziana w instrukcji obsługi sprzętu, zabrudzenia
    • czyszczenie urządzenia
    • instalacja i konfiguracja oprogramowania
  8. Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie zakres wykonywanych usług naprawczych oraz elementy użyte do danej naprawy. Nie obejmuje innych usterek powstałych w trakcie trwania okresu gwarancyjnego na daną usługę lub element.

  9. Serwis ma prawo zastosować plomby gwarancyjne w przypadku naprawy sprzętu, a w razie ich zerwania zastrzegamy prawo do realizacji reklamacji/gwarancji.

  10. Serwis zastrzega czas na wykonanie naprawy w ramach gwarancji od 5 do 21 dni roboczych. Czas realizacji naliczany jest od ponownego dostarczenia sprzętu, w przypadku odbioru przez Usługodawcę od momentu odebrania sprzętu od klienta, a w przypadku wysyłki od momentu otrzymania przesyłki przez serwis.

  11. Okres gwarancji wydłuża się o czas naprawy